Jumaat, 22 November 2013

KUIH JALA

Mat pagi semua!!! Kawan2 semua apa khabar? Harap semuanya CHAT dan Umi doakan segala aktiviti yang hendak dijalankan berjalan dengan LANCAR .. Amin2 ..


Hari nie Umi SHARE kan Video orang buat KUIH JALA .. Kalau petang2 atau malam2 ni .. sambil BERSANTAI ..sambil disajikan dengan KUIH JALA mesti SYOK kan?


Umi secara tak sengaja semalam tertengok VIDEO orang buat KUIH JALA .. Tetibe MENGIDAM laa pulaq ..aippp .. lain bebenor ayat tu ye kan ..


Tadaaa .. nampak SEDAP kan?
Haha .. teruk beno puji diri sendiri  hihi


Bila kerajinan untuk MAKAN menguasai diri
Tat telur pun dibuat juga ..



Meh ikut Uumi zass

*
*



Haa senang kan? kalau tak de acuan KUIH JALA ..Kawan2 guna botol pun dapat .. JANJI buat LOBANG bidasarnya dulu yer ..kalau tak .. sampai TAHUN DEPAN ..Kuih jala tu tak menjadi ..hihi ..


Renung-renungkan ..dan selamat beramal .. (^_^)


Korang Rasa?

8 comments:

::NureeN:: berkata... Reply To This Comment

sedapnyerr... nyum3..

♥ Cmª shIemª ♥ berkata... Reply To This Comment

salam ummu delisya :)

roti jala..
hehe..selalu mkn kat kedai je.. tak pernah buat lagi..
tgk lah nnti kalo tak M, cma mengrajinkan msk sendiri..
muehehe,,takut nnti jadi jala ikan jer.. :p

salam kenal.terima kasih dtg singgah & follow :)

Lieya Von Jay berkata... Reply To This Comment

rajin nya umi.. sedappp tu umi.. terus lapaq hehe

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@::NureeN::Hihi makceh dear

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@♥ Cmª shIemª ♥Hihi pandai sis ni buat lawak tau ..geli hati umi baca komen ni hihi

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

@Lieya Von JayUmi pun lapa balik hahahaha

Mizz Aiza (Dunia Kecil) berkata... Reply To This Comment

sedapnya.. tak pernah lagi buat sendiri, selalu beli je.. hehe.. lepas ni boleh cuba buat.. :D

nanakimie berkata... Reply To This Comment

sedapnya roti jala!