Isnin, 26 November 2012

MALIS KAHWIN JADEY AND JULIA

Mat petang semua ..http://www.emocutez.com Mcm mana perjalanan HARI SABTU AHAD ni tadi? Pasti ada diantara kawan2 bawak ANAK-ANAK jalan2 .. Tak kira ANAK SENDIRI mahupun ANAK BUAH  hihi .. kalau ANAK KUCING? mcm mana tu? $%^&@


http://www.emocutez.com Semalam Umi dan En.Abah pergi menghadiri MAJLIS PERSANDINGAN kawan En.Abah .. Time Umi and En.Abah kahwin dulu .. Pasangan ni jauh2 datang pergi MAJLIS kami ... Jadi SEGAN pulak kalau tak pergi ..


Walaupun tinggalhttp://www.emocutez.com 2 bulan lebih lagi Umi nak BERSALIN .. Masih dapat lagi jalan jauh2 .. tapi SLOW2 laa hihi .. Jom Ikut Umi zass

*
*

 Umi and En.Abah hadiahkan BLENDER
Tak tau nak bagi ape ..

 Ciap da bungkus hihi ..Tak der reben2 bagai ..

Comel n Cantik pengantin nie tau ..
Taniah Umi and En.Abah ucapkan ..muah2!!!

Hihi ..ada hati nak BERSANDING lagi nih hahaha
Montel kan Umi?


Memang SERONOK tengok orang kahwin ..http://www.emocutez.com Rasa mcm nak BERSANDING lagi laa pulak hihi. REVIEW majlis PERSANDINGAN hari tu pun Umi lom buat lagi kan? hihi .. Tak tau PO Umi tu .. dah siap katanya tapi tak jugak hantar2 gambar .. Hrmm tak pe2 (~_~).


http://www.emocutez.com Sehingga bertemu lagi kawan2 .. Nak gi MEETING pulak .. Ada MEETING ada MAKAN haha .. Tata ..Titi Brummmmmmmm Brummmmm ...
Korang Rasa?

5 comments:

fiza berkata... Reply To This Comment

ADa masa lagi tu. Jalan...jgn tak jalan. Nanti dalam pantang nnt tak bley nak jalan2 ☺☺

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Fiza: Hihi betul tu dear .. ada 2 bulan lagi ..tapi rasanya mcm tak larat je ..sesak nafas tengok ramai orang hihi

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

Eh eh comelnya dear.... Tembam bam bam la....... Heheheheheheheheheheheh

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

bertambah comel umie..... perut pun tak nampak sangat...he3....
tak sabar nak tunggu lagi 2 bulan ye.....

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

umi..waahhhh cuhmey nya umi.. mula2 tgok gmbr umi.. berdiri kat tepi pngntin.. tetba jd pengntin lak.. apa pun cuhmey.. xsabar nak tgok baby umi..hati2 yer dear..jga kshtn tu.. jgn nak rempit sngt tau..