Selasa, 6 November 2012

MAKIN COMEL CUCU NENEK


Mat petang semua!!http://www.emocutez.com Hari yang sungguh INDAH (^_^). Umi doakan agar hari2 kawan2 yang berlalu turut INDAH juga .. Hari nie Umi nak citer tentang CUCU generasi ke 3 Umi yang semakin membesar ..


http://www.emocutez.com Jom Ikut Umi zass

*
*
 Nak gigit idong Nenek yer? (~_^)

 En.Abah dan cucuku comel (^_^)

 Stail baru merengang badan hihi ..

 Haji yang comel ..

Tidur di Meja hihi 

Comel kan diorang ni ..http://www.emocutez.com Bau diorang pun tak sama dengan Bau kucing dewasa .. Bau Baby kucing seharum bau baby yang baru lahir (Suci) ..  Entah mcm mana diorang ni nanti .. Lepas Umi BERSALIN. Mesti Umi menjarakkan diri dengan diorang .. Takut Baby Sakit .. (~_~).



http://www.emocutez.com Sehingga bertemu lagi kawan2 (^_^) .. Tata ..Titi ..Brumm Brumm ..
Korang Rasa?

9 comments:

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

sangat2 comel la cucu nenek umi ye.. suka tgk kesemua cucu2 tu... rasa nak pegang la... lepas bersalin nanti memang kena jarakkan diri dari cucu2 ni sebab takut bulu dia mengganggu kesihatan baby

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

ala comel nyer cucu tu.......
haji oh haji..... tapi lepas nie terpisah lah...tak sesuai utk baby....... bulu tu nanti......

umie.... kirim salam kat baby ye....

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

hehe..cuhmeynya umi dan cucu2 umi.. takpe2..datuk kan ada untuk tengok2 kan cucu.. semua ok je as long as jaga batas je.. :)

♥ Nana BamBam ♥ berkata... Reply To This Comment

nak 1 bley? huhu

hanabunga berkata... Reply To This Comment

Takpa umi, encik abah ada utk jagakan diorang heee

eva berkata... Reply To This Comment

heloo dearrrr!! lamak x g ctok.. baru ada free ckit ya dpt update.. aiee cute eyh anak pusak lok.. kmk pun dah umo 3 mggu dh..

olololo.. yalah lekak ktk branak paksa ktk asingkan dolok dr cdak.. xpa.. pusak paham juak hehe.. jaga dirik k dear.. ;)

Dhiera nadhirah berkata... Reply To This Comment

comel la... yeke umi bau dorang best. kita nak pegang kucing pun takut~

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

comelnya baby kucing ni... umi dan baby dalam perut sihatt???

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

eee...comel li jak. kin byk la nyau ktk yunk ow