Sabtu, 18 Februari 2012

DIY TAG

Mat pagi semua ..http://www.emocutez.com Pagi yang sungguh INDAH. Sebabnya hari ni dah hari SABTU .. MERDEKA!! MERDEKA!! Hrmm mcm biasa,  jadi MAKCIK CLEANER sebabnya umah Umi .. banyak sangat TAPAK KAKI HARIMAU .. Tapak kaki DINOSOR je tak der ..  ada paham?


Hari ni Umi nak kongsikan bersama ..http://www.emocutez.com DIY TAG Umi buat .. Hahhh tak yah nak buang duit beli kat kedai .. Buat sendiri pun boleh Hurayy!! .. Asalkan ada PRINTER dan INK COLOUR .. Yang tu ..Umi bedal OPIS punya ..OPSS!! Kantoi suda .. Ampun BOS!!


Mana tak nya ..http://www.emocutez.com setahun Umi letak INK COLOUR kat PRINTER  .. Setahun tu jugak Umi tak pernah GUNA tapi HABIS. Ni yang buat i CONPIUZZ ni @#$%!! .. Jadi .. ngeh3 (Muka Jahat) gune sikit untuk tujuan lain .. tak pe kan BOS? kan3? Pangg!!!



Jom ikut Umi zass

*
*
*

 Haaa yang ni yang ASAL


Tadaa .. Dah EDIT sudah ..
Pas ni letak Tarikh pulak .. Yeayy ..


Ciap di PRINT ..
Masa untuk POTONG kek .. hrmm @#$%??




Gambor ni Umi ambik kathttp://www.emocutez.com EN.GOOGLE yang baik ati .. Pas tu, Umi EDIT pakai PHOTOSCAPE .. Pas tu   PRINT .. Pas tu POTONG dan pas tu  .. Three .. Toi eh?


Hihi .. Nak BERSENTAL japhttp://www.emocutez.com .. sehingga bertemu lagi kawan2 .. Tata ..Titi .. Prutt prutt .. Melepas suda ..




رَبَّنَا ءَاتِنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
Robbanaa aatinaa minladunka rohmataw wahayya lanaa min amrinaa rosyada
“Wahai Tuhan kami berikanlah rahmat kepada kami dari sisi-Mu dan sempurnakanlah bagi kami petunjuk yang lurus dalam urusan kami (ini)”. (Q.S. Al-kahfi : 10)



Korang Rasa?

16 comments:

EyanaNoorAzlan berkata... Reply To This Comment

morning Umi..waaa, jgn ade tapak kaki buayaaa dh lah ye..hihi..

kreatif lah Umi, leh lah nnt mintak Umi design utk eyana kelak..^^

sgguh ohsemmmm!

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eyana: Hihi boleh aje ..nanti umi buat design untuk dear ar :)

eva berkata... Reply To This Comment

yahh! kreaftif abis ktk.. nok rasa berbaloi n puas hati mena x.. gud!

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

sempat kan melepaskan gas sebelum pergi??? grrr! :P

waah...sekarang baru saya tahu nama sebenar cik umi kita ni yer..sweeet..

tarikh bila umi??hehhee..ak tau2!!

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

*nak tau..nak tau..

khairul berkata... Reply To This Comment

pandai design adik abg ni rupanya

cinta siswi berkata... Reply To This Comment

cantik!! nnti nak umi design utk siswi la..hihi.. tp lmbat lagi la..huu..

#tapak kaki harimau tu tapak kaki umi ka?? huhuhu.. #gurau je syg.. :)

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Eva: Hihi bena kata kitak dear .. umi cuma copy and paste jak hihi

Asya: Wahhh asya dah kembali ..hihi umi kan raja kentut ..mesti lepaskan sesuatu baru lega hihi ..tr kasih dear ..

Hahaha ..dear kira la stiker kat sebelah tu ..barulah dear tau bila tarikhnya :)

Abang khairul: Hihi ..umi tiru kat internet je bang :)

Cinta siswi: Wahhh trm kasih dear hihi .. boleh aje ..nanti umi try buat ye :) .. tak tau la cantik tak hihi ..amboihhhh ..hahaha ..hahaha tapak kaki umi ..kentut karang.

yana-feehily berkata... Reply To This Comment

haa..ni boss dah mai dah. babab dia sbb guna ink opis..hihihi

cantik ^^

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Yana: Hahaha ..ampun bos ..kasi halal aja ya bos hihi ..pangg!!! trm kasih dear :)

remyhazza berkata... Reply To This Comment

buat sendiri lagi puas.....
remy dulu pun semua buat sendiri.....
pelik....tapi kepuasan yg maksimum

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Bang remy: Wahhh awal pagi bang remy ni datang ..tak tido ke bang..panjang umur ..baru tadi umi sebut nama abang ..

betul tu bang ..buat sendiri ..seronok pulak rasa kan?

Jue berkata... Reply To This Comment

Aku suka design tp sik suka time mok potong hahaha lelah oi!tp besanya ku makei shortcut, beli gunting nok ada gigi mcm2 corak. Haha
Sbut psl printer, kes ku cam ko juak. Br awl thn ari ya rasmi haha

CHU MAJORFLAVA berkata... Reply To This Comment

dapat collabr8 tok dear..kretip juak miak kecik tok ew..ew2 bakal bini org.

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Jue: Yahhh kat ctok dear cda gunting nok gigi ya ..yang made dr china ya susah mauk pake huhu .. benakata kitak ..part gunting ya ...ada rasa mereng dikit.


Chu: Hihi trm kasih yunk ..kitak gik kreatip :).kmk niru orang yunk .. dah suntuk mau anta kat kedei .. kad kmk pun berjanggut nugu cdak buat .. buat dikpun jak hihi ..cepat gik ..

Hanie Dew berkata... Reply To This Comment

pandai ko nak jimat kos kan bedal ofis punya.hahahaha..kalau bole apa salahnya ye dak..