Rabu, 15 Ogos 2012

YAYYY!! ESOK CUTI!!!


http://www.emocutez.comSelamat hari raya .. hari untuk kita bersuka ria .. La la la la .. Alhamdulilah .. Tahun ini kita diberi PELUANG untuk bertemu lagi dengan BULAN yang INDAH lagi MULIA .. Amin2. Jadi mcm mana dengan semua PERSIAPAN?

Mesti dah mcm2http://www.emocutez.com BISKUT dan KEK yang dibuat kan? Time simpan dlm BALANG BISKUT tu .. jgn pulak .. 1 untuk BALANG .. 2 Untuk mulut .. hihi. Jangan MARE yer? Orang puase tak leh marah2 .. Tarik nafas .. puh puh puh ..

Esok bermulalah EPISODhttp://www.emocutez.com CUTI2 MALAYSIA Umi .. Tak sabar rasanya .. Tapi sebelum tu .. Time ON DA WAY nak balik kampung .. Umi kena siapkan KERJA dan cari barang2 yang patut .. OYEAYYYY ...

Haiseh men .. Bile nak ciap kerja ni .. Dari tadi LOADING nih
Tak sabo hambe nak balik kampung ni ..
KETUPAT .. LEMANG .. RENDANG .. nyam3 ..


http://www.emocutez.comKepada rakan2 BLOG yang baru memulaan PERJALANAN pulang Ke kampung .. Hati2 dijalan RAYA tau .. Ingatlah Umi dan orang tersayang .. pangg!! Pesanan ini dibawa khas dari TV3(Pandai laa Umi hihi)

Sehingga bertemu lagi kawan2http://www.emocutez.com ..Tata .. Titi ..Brumm Brumm ..


Korang Rasa?

13 comments:

Honey Sakura @ eiMyLiciOus berkata... Reply To This Comment

selamat hari raya cayunkkkkkkk!!!!
bak kek lapis sekotak...kohkohkohkoh

khairul berkata... Reply To This Comment

selamat hari raya Umi dan cik abng..abg mtk maaf klu ada terkasar bahasa dan sebagainya yer

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

Wahhh best eh dah start cuti raya. mek x ambik cuti raya. coz annual leave mek tinggal 3 hari jak. ya pun mek save utk pregnancy check up

bila dh masuk 9 bulan tok, check up mek dah jd setiap minggu sekali koo...huhu

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Honey Sakura @ eiMyLiciOusHahahaha amboihhh nak sekotak .. karang kenyang makan kek lapis karang hahahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@khairulSelamatr hari raya maaf zahir dan batin dari umi dan en.abah (^_^) buat bang khairul seisi keluarga juga ..chak!

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Zie MadiniYa nang menjadi kemestian yunk ..mesti di check sellau .. berapa kilo baby kitak yunk? mesti comel ehhh ..teruja mauk tga nya tok ..

cpa yunk .. simpan jak cuti ya ..lak kitak cuti panjang hoo ..best2!!!

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

selamat bercuti Umi dear ku sayang... (^_^)
bestnya, saya hari jumaat baru la start cuti2 malaysia... hehehehe.. malas sangat nak keja sekarang ni.. mood dah beraya dah.. (^_^)
hati2 dalam perjalanan pulang ke kg yer dear.. (^_^)

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

berhati2 pulang ke kampung umie...... pelang beraya sebagai isteri..... mesti tak sabar nak cium tangan en abah dipagi raya nie.....
salam aidilfitri utk umie sekeluarga ya.....

A Crack Mirror berkata... Reply To This Comment

selamat hari raya umi....
Im sori awal2 kalau ada tersalah silap sepanjang kenal. Asya xtuka alamat pun umi..ada je.masih guna yg lama..cuma skrg asya xkerap sgt da ber blogging..asya xtegar cam umi...hehehe
Aish..rindulah kat awak...baca blk post lama umi...asya harap umi sihat walafiat..baby pun sejahtera.da penghujung ramadhan ni rajen2 la gandakan amal, berdoa sentiasa,insyallah umi dapat baby comel,pintar cerdas, keluarga tambah bahagia, rezeki murah sentiasa...amiiin.
Aduh..da pnjang da taip ni..maklumlah,lama xborak dgn umi..pape pun Salam Syawal buat umi, en.Abah n baby. Umi bgtahu dia tau..mummy Asya kirim salam..hehehe...tc umi. :-)

dhiera berkata... Reply To This Comment

selamat hari raya umi~
maaf zahir batin! dah lama tak jenguk sini~

man berkata... Reply To This Comment

lawanya pic kucing..hehehehe

Uncle Lee berkata... Reply To This Comment

Hi, how you doin'? Hope you had a fabulous hari raya....
Da makan ketupat, lemang, rendang?
Ok, nak wish you selamat hari merdeka.
Have fun, stay young, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Kazman / Sue berkata... Reply To This Comment

Selamat hari raya dan maaf zahir batin ye umi dari kami sekeluarga....

Dan juga selamat malam.... Semoga umi sihat selalu..... Tetiba mlm ni kami teringat umi di sanaaa.... Mesti si abahnya tak menang tangan tolong umi kannn...