Isnin, 13 Ogos 2012

TIK TOK TIK TOK

http://www.emocutez.comMat pagi semua? Mcm mana hari ni? semuanya CHAT tak? Wahhh tak lama lagi kita akan menyambut HARI RAYA!! Tak SABAR rasanya nak BERAYA sekali dengan bercuti .. Indahnya rasa ..


Tak sabar jugak rasanyahttp://www.emocutez.com nak buat PERSIAPAN hari raya .. Nak buat KEK .. BISKUT .. la la la ..Ramai yang dah mula BERCUTI minggu nie. Cuma Umi belum lagi ambik CUTI .. KERJA masih banyak huhu. Nasib baik Hari ni Umi tak turun PADANG.


http://www.emocutez.comHrmm .. walaupun Umi nak buat KEK untuk hari raya ni .. Hati nie nak jugak berkunjung ke KEDAI KEK LAPIS huah2. Ada jugak jenis KEK yang Umi tak RETI nak buat .. Nak CANTUM2 tu tak RETI Umi tau..

*
*
*
 Kedai Lapis Dayang Salhah

 Kek Lapis Swiss Roll

Kek Lapis Pua Kumbu


Antara kek yang menjadihttp://www.emocutez.com KEGEMARAN Umi ialah KEK PUA KUMPU .. Nyam nyam .. KEK LAPIS INDIA dan KEK IDOLA .. Tapi nak buat TEMPAHAN dah tak pat .. kena beli terus ke KEDAI .. Hari Khamis ni baru Umi serang!!! huah3.


http://www.emocutez.com Kalau kawan2Ingin nak merasa KEK LAPIS Dyg Salhah ni ..bolehlah ke Blog Beliau. Pakai Post laju pun le. Tapi sekarang ni segala tempahan dan penghantaran telah ditutup .. Tak pe nanti2 kawan2 leh try tau. Artis2 pun beli kat cni tau ..


Sehingga bertemu http://www.emocutez.comlagi kawan2 .. Tata ..Titi ..Brumm brumm ..

Korang Rasa?

7 comments:

Nurmujahidah Ismail berkata... Reply To This Comment

umi muja jela yang uruskan, huhu,, kita balik makan je reti,,

Cik Saila berkata... Reply To This Comment

makcik saya wajib bawak blk kek lapis berkotak2 ke semenanjung bila raya :))

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

kek lapis serawak.... tahun nie rasanya remy cam tak dapat merasa..... jer....

tapi keunikan kek lapis serawak memang memikat selera...

selamat posa umie...

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

serius..misz domu xpenah makan kek lapis..tak tahu pun cmne rasa..sob2..apakah nasib inie.. hehehe

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

wah, sedapnya kek lapis. tapi kalau nak beli di labuan ni memang mahal.. nak mencecah RM40 ke atas.. aduiiii..

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

mek hari jumaat tok kelak bok mek start beli kek lapis utk raya. hehehe

Uchi kay-f @hmad berkata... Reply To This Comment

slmt mlm sis umi!

wah kek lapis,kueh febret tue...(^_^)