Rabu, 11 Julai 2012

JOM LAYANZZ


Hai semua!! Apakhabar?http://www.emocutez.com Harap kawan2 CHAT dan CERIA selalu .. Hari ni Hari Rabu kan? Hahh!! WORDLESS WEDNESDAY laa . Hrmm tak leh citer panjang2 ..Jom ikut Umi zass

*
*
*

En. Abah :
Umi .. meh tengok nie

Umi :
Hrmmm?
(Sambil besarkan mata)




Umi :
Agak-agaknya kan ..
Abah n Kembar abah nakal mcm ni kot dlm perut mak
Haha .. Larikkk!!!!

En. Abah :
Amboihhhh ...

http://www.emocutez.comSehingga bertemu lagi kawan .. Tata ..Titi .. Brumm Brumm



Korang Rasa?

12 comments:

Riena Haiqal berkata... Reply To This Comment

tu diaaaaa.. aksi tumbuk menumbuk di dalam perut... comel nya durang tendang menendang. hahahahaha. owh bgini rupanya kalau adik beradik kembar kalau di dalam perut ya.. hahahahahaha. lucunyaaaaaaaaa..

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

Riena: Hahaha kalau lah mcm ni kan dear .. alamatnya mak die tak dapat la tido malam .. seorang tu menari2 ..yang sorang hentak2 sebab bunyi bising hahahaha .. ada2 je la video ni

Remy hazza berkata... Reply To This Comment

UMIE......
long time no c......
baby sihat ?????

he3.....kelakar ler twin tu......

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

hahahaha...lawak aie. munnn lah bby ta dua dlm perut gtok...pama sakit kita di entamnya..hehe

zulhilmi tempoyak berkata... Reply To This Comment

umi dah kawen ke..?? x jmput pon..wuaaa....

zulhilmi tempoyak berkata... Reply To This Comment

mcm xkena ngenak kan komen atas..hahahank gadoh mnja sat..

atIEsAyAnGkAmU berkata... Reply To This Comment

hye umi....
lame tk jalan2 blog umi neh...

ape citer agak eh...


suke tgk pic e-day tuhh..lawoo2!!

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Remy hazzaHahaha .. ada2 je labang remy ni .. baby chat je ..mama pun chat (^_^)

Memang lawak video ni ..nakal kan baby ni

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@Zie MadiniHahaha bena kalta ktk yunk .. mun ada 2 tok ..ya rabbiee mesti mala bergendang jak nya lam perut ya haha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@zulhilmi tempoyakLorrrr ..zul tak tau ek ..umi n en.abah kahwin hari tu .. tu la zul ni asyik cari durian .. tu la tak tau ..

hahaha tak pe ..apa2 komen pun boleh hahaha

My Life's Journey berkata... Reply To This Comment

@atIEsAyAnGkAmUHai dear .. a a umi pulak dah ama tak bw jauh2 ..sekarang ni dah turun pangkat tak jadi blogger tegar dah haha ..

tak tau la nape umi ni malas sangat ..ishk2

eva berkata... Reply To This Comment

hahahahahahahah!! lawak abis bby ya.. mek pkr benar bh.. ahhahaha